älskade söndagar.

Jag älskar söndagar, oftast. Trots att det slank ner en och annan alkoholinnehållande (?) dryck igår känner jag mig inte bakis alls. Ändå blev jag lite yr..

Det var skönt att får vakna upp av sig själv och se solen gnistra i frosten på fönstret. Blev dock väckt en massa gånger inatt, vad är dealen med att ringa 4530862 gånger när ingen svarar?

Iallafall, dagen har inte spenderats slappt som de brukar, utan jag har faktiskt varit riktigt effektiv och gjort nytta! Min kära bil som slutade fungera igår har fått sig ett besök och den kommer överleva, trots den kritiska natten!

Även hemmet fick sig lite omhändertagning. har plockat ur sängkläder, plockat undan allt som låg där det inte ska vara och handtvättat sjalen jag hade igår! Den stank av rök. Men det är svårt att undvika och det tog inte lång stund att tvätta den :) Vattnet var brunt och äckligt efteråt..

Ska gå o sätta i nya sängkläder, sen ha lite spa med mig själv och ja. Vad sker för er del på söndagskvällar? Visst är det väl skönt att faktiskt få något gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0