hemlighetsmakeri.

Fy, R är så hemlig med en av mina julklappar. Jag fåt inte ta på den och jag fick inte vara i närheten när han skulle lägga den under vår (mini)gran. Typ alla andra paket vet jag vad det är i, utom just detta. Det är nästan den enda överraskningen jag får nu i jul. (spelar iofs inte mig någon roll när jag föredrar att skämma bort)

Vet alla andra, nästan, då jag tycker om att vara med och styra lite för då vet jag säkert att jag får det jag vill ha. Men lite tråkigt är det ju när man inte blir speciellt överraskad... Tänk om alla bara visste exakt vad man ville ha?

Är det bättre att veta och bli nöjd, eller att inte veta och bli överraskad?

Kommentarer
Postat av: hannan!

vet och bli nöjd helt klart! jag får fan magsår av att inte veta!

2009-12-18 @ 15:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0