julstämning!

Ja, det är julstämning i mitt hjärta. Fick det när jag vandrade ute i snön nyss... Inne på ica luktade det apelsin och nötter, så som det ska göra på jul! Funderar på att köpa en hög nötter, bara för lukten. Och nejlikor att stoppa i en apelsin eller två. DET köpte jag iallafall, apelsiner alltså.

Sitter nu och knåpar ihop en jul-spellista på Spotify. Mamma kommer hit dagen före jul med man och barn, då ska vi äta gröt o ha lite julafton i förskott, eftersom jag firar jul med R's familj i år. Tänkte iallafall spela julmusik lite lågt i bakgrunden.

Synd med reklamen dock... UPDATE: Köper daypass för 9 kerr :D

Ska nog bannemej hitta någon bra jul-cd o få in den på mobilen, så jag kan lyssna på det när jag är ute o går! Haha.

Så nu har jag tre frågor:

Vad lyssnar ni på under jul gott folk?
Hur firar ni jul?
Vad kostar nejlikor?




 

Det här är de jag hört mest under jul iallafall.


Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-15 @ 15:15:07
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0