last day of 2009.

Sådärja. Det här är antagligen sista gången jag bloggar för i år! Känns lite konstigt när man säger det så men det är det ju inte egentligen..

Igår färgade jag håret, eller jag lade i en toning. Kände mig så trashig när det blonda hade så lång utväxt. Trivdes inte. Så det fick bli en ljus brun färg. Dessutom lackade jag naglarna och lade en ansiktsmask. Vill man vara fin så!

Egentligen tycker jag nyår är lite överskattat i festväg, men det är alltid kul att få en anledning att klä upp sig lite extra :)

Hur förbreder sig alla inför nyår egentligen? Ser ni det som en ursäkt att supa extra mycket eller som jag, att få klä upp sig extra? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0