mardröm?

Natten till igår hade jag min hitills konstigaste och samtidigt ev av de sorgligaste drömmarna.

Jag drömde att jag var med i Paradise Hotel (okej, liiiite sjukt att jag drömmer om det). Vi hade precis haft världens fest och sen skulle jag gå in o lägga mig, men korridoren till mitt rum såg precis ut som hemma hos min pappas första hus. Asknepigt. När jag kommer in i mitt rum ser jag att det ligger någon i min säng. Jag blir förbannad och suckar tills jag ser att det är Scooby Doo som ligger där.

Sen vet jag inte om det blev en ny dröm eller om det var samma, det var iallafall samma PH-deltagare med i drömmen. Jag vaknade (i drömmen) och gick ut och såg att alla hade vita kläder på sig. Jag frågade Catja varför och hon såg på mig som om jag var dum i huvudet och sa: "Vi hedrar minnet av Linus, din tremänning, för idag är det ett år sen han dog".

Mitt undermedvetna var mer medvetet om det än vad mitt vanliga jag var..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0