ny vecka!

Blev dåligt uppdaterat igår, men jag åkte faktiskt till pappa i Årjäng och stannade där tills idag. Tänkte det kunde vara mysigt att sitta mitt i skogen o mysa i hans soffa med film och spel.

Dessutom blev det en hel del shopping på shoppingcentrat i Töcksfors. Gosh, så glamoröst det låter... Anyway, shoppade lite linnen, en ursnygg klänning och lite annat smått o gott. "Spelet" av Neil Strauss fick följa med hem. Tror den kan vara lite rolig även om man inte behöver ta allt så seriöst...

Fördelen med att shoppa där är att det inte allt är lika mycket folk och desstutom finns saker ALLTID kvar. Inne i k-d tar allt slut så fort, men inte i Töcksfors inte.

Så nu ska jag bädda ner mig i soffan, med "Spelet" och invänta kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0