uppe med tuppen.

 

Om några ynka minuter ska jag ta ett noggrant svep med tandborsten innan det bär av mot kära Folktandvården. Inte nog med att det är ruskigt tidigt på morgonen (!) utan jag har dessutom Sveriges värsta och mest befogade tandläkarskräck. Tror pappa följde med mig tills jag var typ 14.

 

Grejen är att en gång när jag skulle dit för en undersökning så bara fick dom för sig att dra ut en tand utan att säga något. Varken till mig eller mamma som var med! Helt bananas är dom, tror dom äger världen. Fy helvete.
Nu får dom knappt göra minsta lilla utan att jag skriker till och stänger munnen.

 

Det är många som har tandläkarskräck, fattar dom inte att dom faktiskt suger på sitt jobb? En del av en "läkares" jobb är väl att få patienten att känna sig trygg? Det gör då inte jag, och inte många jag känner heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0