NEW MOON.

OH, var ju som sagt på New Moon igår. SÅ JÄKLA BRA. Eller ja.. bra och bra kan väl diskuteras, en hel massa snygga heta pojkar fick man se på bioduken ;) Jag, som läst böckerna tyckte väl inte filmens handling var helt okej..

Men Guuuuud. Så snygga. Lojsa satte tillochmed i halsen när första toplessbilden på Jake dök upp. Kunde inte hålla mig för skratt då, haha..

Blev även sådär jobbigt kissnödig mitt i filmen som jag alltid blir när jag går på bio. Men det var värt att sitta där och hålla sig.

Rörigt inlägg men det kan inte hjälpas.
Och något mer blir det nog inte idag, magen krånglar och så tänkte jag vara social mot Lojs.

GOOD NIGHT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0