Opassande raggningsrepliker.

1: Till den gravida kvinnan: Har du hittat en far till barnet än?
2: Till vegetarianen: Jag har ett köttstycke som du inte kan motstå.
3: Till prästen: En natt med mig och du kommer att uppleva gud.
4: Till den överviktige: Jag är den nya dieten!
5: I krogkön: Vad sägs om att spara på drinkarna och gå hem till mig på en gång?
6: Till tjejen som går ensam på en mörk väg mitt i natten: (Springa ikapp) -Nu trodde du att jag skulle våldta dig eller mörda dig, men jag undrade bara om du ville komma upp på en sängfösare?
7: Till studenten: Kom, jag ska lära dig allt om anatomi.

Avslutar kvällen med en favorit på sidan A-listan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0