sammanfattning EMA.

Tänkte sammanfatta plus- och minus-sakerna med årets EMA. Känn ingen panik om du missat det! MTV lär visa det i repris i två veckor framöver..

+ David Hasselhoffs pajlettoutfit.
+ Katy Perrys alla ombyten. Hade jag kunnat hade jag också bytt outfit 999 gånger på en kväll!
+ Ett ord. Foo Fighters. (Fast det va två ord...)
+ The tribute to M.J the King of Pop!
+ Att man kunde kolla på galan (backstage) hela tiden på internet :D
+ Backstreet Boys,
mina största idoler as a little kiddo ;)
+
Visades på en bra tid dessutom, inte som VMA, mitt i natten.





-
Beyonce som tycker hon är för cool för att sjunga i mer än en minut?
- Placebo vinner Best Alternative Act... MUSE MUSE MUSE!
- Artister som inte kan ta emot sina egna pris. Kan väl kanske inte hjälpa det men det är lite tråkigt..
- AGNES!

- Kunde Tokio Hotel se surare ut?! DOM VANN JU!




- STÖRSTA MINUSET VAR ALL JÄÄÄVLA REKLAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0