shopping!

Åh Gud. Shoppade ihjäl mig idag. Brände 1300 på två timmar.. sen bokade tid för en julklapp till mig själv. Muha! Längtar som attan kan jag väl säga.

Blev dyyyra klappar till R. Vi får hoppas han blir nöjd! Kan inte avslöja något här då han tittar in med jämna mellanrum.

Är helt klar med mina julklappar, och tänkte lägga upp en liten önskelista här. Saker som jag önskar mig alltså. Såg en massa på stan idag. Det är jobbigt.

Ska lägga upp en bild på mina snygga inköp från Monki. Även Gina Tricot fick sig ett besök!

Dessutom vet jag vad jag får i klapp av R. Köpte den idag, fast jag betalade en del själv. Kommer komma till god användning i England minsann ;)


Kommentarer
Postat av: R

För det kommer den ;)

2009-11-20 @ 08:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0