SNÖ!

Idag har det snöat, hela dagen! Små flingor dock.. Och jag gillar egentligen inte vinter, men just den här första snön känns så speciell :) Tänk om man vaknar upp imorgon och allt är bara vitt vitt vitt?! Fast man ska väl inte hoppas på för mycket, sånt hände förr, innan klimatförändringen blev så stor.. Jag har slutat hoppas på en vit jul iallafall!

En annan sjukt jobbig sak med vintern är den torra luften, blir så jäkla torr! Ansiktet spricker och mina redan kliande eksem blir 20 gånger värre. Nägon som har ett jävligt bra tips på kräm man kan smörja sig med och som faktiskt funkar??

Nej, nu ska jag gå och ta mig en dusch, sen smörja mig. Hoppas på att somna gott sen och vakna upp till ett vinterland :)

 

Det ser så härligt ut!


Kommentarer
Postat av: olatidman

så härligt med snö!

2009-11-04 @ 22:30:48
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0