Ullared.

Jag sitter i detta nu och glor på programmet "Ullared" på femman. Haha, herregud vilken idé till program ens! Fast alltid fascinerar det väl någon ;)

Själv tittar jag bara för att jag såg reklamen om hon som förra året handlade för över 50 000! Hon berättade att dom sparar hela året och köper allt, verkligen ALLT som dom behöver på Ullared. Julklappar, födelsedagspresenter, you name it.

Herregud säger jag bara. Förstår verkligen inte hur folk kan vara totalhysteriska över nåt som Ullared. Kan väl kanske bero på att jag själv aldrig varit där, men jag känner heller inget gigantiskt sug efter att åka dit heller.

Jaja, åter till knäppskallarna på tv.


Kommentarer
Postat av: hanna!

vi har ju visst varit där! :D men det var stängt!

2009-11-03 @ 09:35:05
Postat av: madelene

haha ja det är sant :D

2009-11-03 @ 11:21:15
URL: http://sakerjagvet.blogg.se/
Postat av: Victoria

haha, förstår verkligen inte varför man gör ett program av det!

2009-11-03 @ 18:58:32
URL: http://tinyunicorns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0