falsksanning

Om ni, liksom jag, någon gång ibland kikar in på dessa stora fjortisbloggarna så vet ni att det även finns en skvallerblogg vid namn falsksanning.se. Den skvallrar om allt från pojkvänner till vårtmedel. Så jävla kul att läsa faktiskt.

Det är såklart inte bara fjortisbloggarna denna blogg skvallrar om, utan även Kenza, Blondinbella och Stina-Lee. Även om det oftast är fjortisarna som tabbar sig ;)

Under helgen har jag knappt hunnit läsa några bloggar alls och fick mig en smärre chock idag då jag skulle gå in och läsa denna fantastiskt roliga och elaka blogg. Paow som driver paow.se har polisanmält och de har då blivit avstängda.

TYPISKT.

Jag hade sett fram emot massa bra skvaller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0