fjortisblogg?

Jag läser bloggar. Jag har vissa jag följer och läser dessa nästan varje dag. En del läser jag till och med flera gånger om dagen! Självklart läser jag mina vänners bloggar, men även kändisars, t ex Kenza och Ebba och Engla. Det här är BRA bloggar, de handlar om vettiga saker.

Sen kommer vi till de bloggarna jag läser lite då och då, som jag klickar in mig på för jag har hört något om dessa, de så kallade "fjortisbloggarna" som t ev Amandavardet, Dessie, Kissie osv. Och varje gång ställer jag mig frågan:

- Hur i hela friden kan de ha så många besökare? DERAS BLOGGAR HANDLAR INTE OM NÅNTING!

De är en skam för de som faktiskt KAN blogga. Blir så fruktansvärt frustrerad när jag läser dessa och de tror att antalet besökare är lika med antalet "fans". HA!

Enda anlednignen till att någon förutom deras morsa skulle läsa den är för att man stör sig på dom.

 

Vem fan orkar lyssna på hennes pip då?!?!


Kommentarer
Postat av: Krillepe

Hon måste höra röster eller nått, låter som att hon svarar någon :P Mår dåligt när jag ser henne

2009-09-05 @ 15:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0