happiness!

Gissa vad jag gjorde förut då när jag skulle rota fram en tia eller två ur min sol-penga-burk? Jo, jag hittade en femhundralapp!
Bara sådär, som jag glömt bort att jag hade! Det värsta var att jag inte alls märkte det på ett par minuter. Jag plockade ur den ur burken och höll den i handen samtidigt som jag rotade efter tior och sen bara stelnar jag till.
Inser att jag har något i handen och tjuter högt och länge över lyckan att ha funnit en sådan stor peng!

Den är över sen jag fyllde år och har varit meningen att den ska in på banken, men jag har helt glömt. Så lite påsklycka har jag allt varit med om idag.

 

Vad ska jag göra med den? Save it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0