JIHO!

YES!

Min fina FÅRD gick igenom besiktningen idag, tredje gången gillt va? Han tyckte nog det var dags, mannen som våldförde sig på min bil. Hemskt att testa bromsar..

Men lyckan varade inte länge för min mage, mötte polisen utanför Biltema när jag skulle till Maxi, de vinkade in mig.. och jag skrek "FAN" rakt ut, tänkte på mina fina vinterdäck som är alldeles olagliga. Jag log och hälsade, men fick bara blåsa och visa körkortet. SÅDAN TUR!

Första gången någonsin som jag blivit stannad av polisen alls sedan jag fick körkort, bra va? Och fick inte ens böter. Behöver jag säga att jag skyndade därifrån så fort jag bara kunde?

Väl på Maxi irrade jag runt, firade med ett nagellack! Undermedvetet valde jag en färg som liknar "lacken" på min bil. Coolt.

Nu då, någon som har ett par sommardäck till salu? 155/85 13 tum?

Ny stereo dessutom. Saknar radion bara lite...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Graatis då :) Min gick också genom! Myckeet skönt :)

2010-04-19 @ 21:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0