oh holy valborg!

Sitter nu och laddar upp genom att lyssna igenom spellistan vi så vackert gjort. En hel del väldigt gamla låtar, men det är lite det valborg är, nostalgi och gemenskap.

Idag firar jag och R även tre år tillsammans. För exakt tre år sedan (minus några timmar) hade vi båda blivit utfrågade angående om vi var tillsammans. Det var vi visst sa vi. Känner mig lika nykär idag som då. Ibland får jag bara dendär känslan "hur kan jag ha haft sådan tur att jag fått världens finaste?".

Iallafall. Ikväll ska vi fira med buller och bång. (bånga, hihi). FÄST OCH ALKOHOL. Majbrasa och musik. Gemenskap och kärlek. Ha en fin dag alla!

 

Nu så vill jag att ni dansar, dansar flera timmar, dansa tills ni svimmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0