studentpresenter.

Nu såhär i student-tider kan det vara svårt att komma på en bra present till studenten. Googlar man kommer det upp tråkiga saker, sidor med enbart grejer från Coolstuff mm. Inget fel med det, men enda tipset till en tjej som tar studenten var en klocka. En klocka som enda tips?! Nej, nu ska ni få se en liten lista med de bästa presenterna:

1: PENGAR - Enda jag önskade mig. Blev inte så mycket av den varan. Hetaste tipset, lyssna på den som tar studenten. Hur tråkigt det än är att ge bort pengar så är det ändå inte tråkigare än en student som istället stannar hemma och gråter och får migrän än att festar hela kvällen...

2: SPRIT - Också ett säkert kort. Inte jättepersonligt kanske men det är alltid uppskattat, såvida studenten i fråga inte är nykterist.

3: SMYCKEN - Om man vill vara säker. Satsa på något neutralt, eller något som är mer personligt. Nuförtiden kan man ju stansa in text i vart och vartannat smycke, kom på något själv eller leta upp fina ord.

4: PRESENTKORT - till något oväntat, t ex Apollo osv, för en utlandsresa, Dell/SIBA till en dator eller annat tekniskt. I detta fall är det bäst att känna personen väl.

5: BIL - är man rik är väl dethär ett lätt val. Vem tar inte emot en bil liksom?

Mina bästa tips, lärt mig av egna erfarenheter och andras misstag. Lite mer utvecklat än en klocka liksom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0