valborg.

Nu ska jag berätta hur vi firar valborg. Vissa gör inte det alls, vi firar den värre än vi firar jul. Jag har själv funderat på att sluta med julafton o dela ut julklappar till valborg istället, hahaha. Nej nu överdrev jag. Men nära nog!

Valborg är den största högtiden i min kompiskrets. Det är vår holy day. Vi tillber valborgs-guden. Vi äter valborgsmat och dricker valborgsdrycken. Alkohol, grillat och majsbrasa. Vi firar in våren. Finns det något bättre att fira? Sommaren är på intåg, alla är onyktra och glada, det kan inte bli bättre.

Här bjuder jag på lite random vaborgsbilder. Oh holy valborg. We love you ♥

fulla som apor.

sleeze.

me and högstadievännen jocke.

vi vet hur man super ;)

min första valborg med finaste människorna.

mannen som fick mig att spy rosa ;)

 

Lovar och svär att många bilder ska tas detta valborg. Varje ögonblick ska förevigas och exponeras på facebook, bilddagboken osv. HEJA!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0