varnar känsliga läsare...

 

...eller pryda snarare kanske? Whatever, min blogg, min fundering.

 

Jag undrar: Hur kan Edward och Bella umgås när hon har mens? Nu vet ju jag att det inte är på riktigt men jag kan liksom inte sluta tänka på det. Slutar dom umgås eller är det så äckligt att inte ends blodtörstige Edward vill ha med det att göra? För man vet ju att det måste hon ha, det omnänms i fjärde boken när hon blir gravid. Suck, jag får googla.

 

 


Update: Hittade ett diskussionsforum, haha!

 

 

"Han är väl en fin ''gentelman'' och säger inte ''du ryker dött blod''. Han sitter väl där bara och dör för varje sekund som går."

 

Stephenie Meyer själv sade bara "GROSS" när hon fick frågan.

 


Kommentarer
Postat av: hanna!

hon äter minipiller madde :) har inte mens!

2010-04-19 @ 07:00:29
Postat av: madelene

jo jag tänkte också så, men då borde hon väl inte ha bara slutat med dom när hon visste att dom skulle ha sex? ville hon bli gravid? fast det är klart, ingen har nånsin testat att ha sex med en vampyr, så hur ska hon kunna veta att hon kan bli med barn? :D kan diskutera det här länge...

2010-04-19 @ 11:36:17
URL: http://sakerjagvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0