what a day!

Hålligång jämt hela dagen. Inte konstigt att jag somnar som en stock direkt jag lägger mig ner. Har kört på mor idag igen, hon har fått en rundtur på sin "arbetsprövarplats". Vilket är Solareturen. Inte mig emot, jag fann ju fler böcker, hehe!

Efter detta åkte vi in mot staden för att kolla på blivande tatueringen som hon ritade upp tills idag. SMACK, PANG, BOM så gjorde dom den idag! Mor är jättenöjd, jag med för den delen. Asfin blev den! Fick ett varsitt presentkort där också, men mamma vill inte göra mer säger hon så det ska R få. Inga fel.


Vi hann även med en tur till systembolaget. Jag skulle ha öl till R. Han bad mig fixa en blandkasse o jag vetefan... Mer blandkasse än såhär kan det väl inte bli?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0