iPod nano.

Jag är tråkig. Ja vet precis vad jag ska få av min baby i födelsedagspresent. Iallafall nästan. Jag vet att det är en iPod nano, jag vet att det är något graverat på baksidan. Jag vet att det är 16GB minne i. Jag vet däremot inte vad som är graverat eller vad det är för färg. Men jag vet ju. Jag är ganska tråkig.

Jag är otroligt noggrann med att faktiskt få något jag önskar mig när det gäller baby eller päronen. Känns ju liksom meningslöst annars, som när jag fick en ficklampa en gång för längesen. Hur kul? Eller en.. ja, nu vet ju inte jag vilka som läser min blogg, men en present nu för inte så länge sen var jag inte heller så himla nöjd med...

Men nu vet jag att jag kommer bli nöjd. Överlycklig. Happyface! Ska dola lite med iTunes nu snart, så det bara är att koppla in o bli klar snabbt.

 

Applestore!

 

Kan fan inte bestämma mig vilken färg som är snyggast. Ingen är ju ful.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0