kalasdag.

Ååååh, jag har haft världens bästa födelsedag! (En sak bara, men jag försöker så gott jag kan att skita i det). Först väckte baby mig med frukost på sängen, tända ljus och present och pussar, sååååå galet underbart! Klockan var iochförsig före sex, men jag var sådär äckligt pigg som man var när man var liten och man fyllde år.

Sen somnade jag om ute på soffan, till TVn, vaknade av att jag fick sms efter sms, det var då mina underbara vänner som skrev :) Sen kom mor, med ett välfyllt kuvert. Jag älskar min mamma, hon har varit med mig hela dagen i princip. Vi åkte till Nya Peking inne i stan där vi mötte upp baby för lunch. Älska kinamat!

Sen kom det roliga. Mor skulle köpa smink o jag vin, så idag har jag handlat på systemet för första gången! Hon i kassan sa grattis till mig, muha! Hamnade även en sväng inne på Lindex där världens snyggaste tröja med nitar på axlarna fick följa med hem. Även lite smycken o smått o gott.

Väl hemma började vänner samt de släktingar som inte kan komma på lördag droppa in. Fick fina presenter, mer vin och mycket fina kort. Kakor och kaffe intogs och senare även korv med bröd.

Kan ju meddela att golvet var en aning smuligt och att ALLT porslin och alla glas behövde diskas. Men nu är det rent och fräscht igen. Fick en lila iPod av min älskling, med videokamera i och gravering på baksidan. Älskar den! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0