Koppom.

Dåligt med bloggning men wtf. Igår kom ju H, vi firade kvällen med morot paprika och gurkstavar och dip. Lite guacamole och lite nachochips också. Känner mig nyttig!

Idag har jag inte varit hemma alls, var i Koppom för att hälsa på käre morfar och hans fru. Eftersom det är rally kan ju han inte komma och fira mig uner helgen, så vi åkte helt enkelt dit! Fick med mig en ap-snygg matta hem, underbart! Äger ju inga mattor alls.

Sen kom M. Vi (läs:hon) rökade lite. Såg på massa komediserier. Bara mystes, sånt gillas!

Nu ska jag ha en fortsatt trevlig kväll med stekt ägg och korv. En film med baby också kanske. Ska försöka inte låta skiten som hände igårkväll/imorse förstöra mitt humör mer.

PUSSGURKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0