nytt hår samt kvällsplaner.

Håret blev asbra. Alltså jag känner mig verkligen skitsnygg. Det är mörkt mörkt rött, syns nog i solen. Nougat hette färgen, ser inte ett dugg ut som nougat skulle jag vilja säga. Men det var ju inte det jag ville heller. Ih, den här färgen vill jag ha föralltid!

Kalajs har jag haft, kasserade in många fina kuvert. Precis vad jag ville ha. Dessutom fick jag med mig nästan en hel smörgåstårta hem, blir nåt att tugga på inatt och imorgon. Min syster är bäst, hon gjorde hela kalaset för min skull somjag ville, smörgåstårtan gjorde hon själv, dessutom skippade vi gräddtårtan o hon gjorde en underbar cheesecake till mig! Jag älskar henne.

Nej, nu ska jag bättra på sminket, fixa mejken och göra mig redo för vin :)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0