stress.

Nu höll det nästan på att bli stressigt, här i mitt arbetslösa liv. Låg och drog mig i sängen alldeles för länge. Jag behöver verkligen en anledning att komma upp nu!!!!!!!

Ska nog bannemej börja gå upp när baby gört. Gå på en lång promenad och sen äta frukost och duscha. Tänk er mig, upp klockan halv sju? Zombie...

Ska iallafall ner och skrapa av bilen alldeles snart. Sen hämta upp lilla moster som jag lovat o köra till stan. Snäll jag är, dagens goda gärning! Känns bra när man har gjort något sånt på sin dag, nåt hjälpsamt som man vet att folk faktiskt uppskattar. Det känns ju nästan så bra att man gör det lite för sin egen skull också? Alla behöver ju få må bra och vara stolta över sig själva.

Nu ska jag sluta babbla om det här och trycka i mig lite flingor och mjölk. HEJPA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0