wermlandstidningen

 

Ooooh, bara kaffet som fattas! Men sånt har jag dragit ner på. Ska ta mig en fin liten frulle bestående av gårdagens pizza och lite juice. Hälsan själv!

 

Fick, för några veckor sen, ett erbjudande om att få NWT gratis i tre månader, för att jag fyller 20! Sånt är alltid kul tänkte jag, men lördagens korsord i tankarna, så det är klart jag ville ha, haha! Det är dock bara jag som läser dom, om man ens kan kalla det för det. Jag skummar igenom och läser det som råkar vara av intresse. Vilket inte är så mycket.

 

Känner mig lite gammal. Nej, nu får jag ta o sätta på musik på högsta, peppa mig själv till att trotsa vädret och ta en promenad mellan tvättarna. YAY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0