-1 grader celcius

Tänkte bara skriva den där lilla nollan och ett "C", men jag fann ingen liten nolla och jag orkade inte leta. Men shiet va ljummet det börjar bli! Är våren på väg redan tro? Vore väl skönt på ett vis, men jag vill hellre ha kallt o snö än slask i tre månader till...

Skönt för han som har en insnöad och inplogad bil på vår gata om det börjar töa. Det är verkligen asmycket snö på den. Funderar varje dag på om jag ska ta o skrapa bort lite snö bara för att få se vad det är för stackars bil som står insnöad. Kan ta en bild sen så får nu se hur verkligen insnöad den är!

Ikväll då, Ankan premiär för mig. Men sköna bönor och lite alkohol. Antar att jag kommer vara ganska så lättpåverkad då jag varit nykter sedan hm, halloween?

Mat ska jag få i mig, sen hämta L? Om hon blir klar nån gång.

Förrförra årets halloween. Me as glamrocker y Rillo as tant. Fin dubbelhaka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0