god fortsättning.

Så går alla runt och säger. Utom jag, haha. Nytt år, nya tag. Har man några nyårslöften då? Svar: Nej. Eller egentligen har jag det, men jag håller dom aldrig ändå så what's the point? Ger mig själv nya löften att hålla varje dag typ.

Vanliga nyårslöften är typ: Sluta röka, börja träna, äta rätt, uppskatta familjen... OSV. Har lärt mig något viktigt det här året jag, och det är att uppskatta livet. Största löftet till mig själv är att fortsätta med det och se till att mina nära och kära känner i princip likadant och mår bra de med. Dessutom ska jag sluta hålla på med energi-krävande saker. Som människor som inte vet vad livet går ut på.

LEV.

ps'. Grattis mor på 39-årsdagen. Samt en knuff i rätt riktning att sluta med cancerpinnarna. ds'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0