miljövänligheten själv samt hurtbulle.

Har varit så duktig idag. Känt mig redigt miljövänlig som gått när jag gjort mina ärenden fastän jag lika gärna kunnat ta bilen. Men min lilla bil, den är inte så miljövänlig. Inte alls faktiskt. Så det kändes skapligt bra.

Att jag dessutom hann gå 5000 steg och få dagen gjord före klockan tre kändes najs. Som att jag faktiskt gjort något vettigt! (inte som häromdagen när det vettigaste jag gjorde var att väga mina resväskor?)

Ska alldeles strax ut för en minipromenad till innan jag och R landar i soffan för lite välkommet mys. Imorgon ska vi luncha sedan ska jag agera smakråd till en byxbak även kallad J. Får se om något på min långa "behöver-lista" förljer med hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0