nya året

Då vad det 2010-01-01 då. Känns faktiskt jättebra tycker jag. Hade rejält kul igår alltså, när jag slapp sitta still iallafall.

-Åkte till Daniel runt halv sex. Där blev det mingel samt snittar och en välkomstdrink. (han hade fixat en alkoholfri till mig"
-Förätt: Toast med någon slags caviar-röra med rödlök och dill.
-Varmrätten bestod av underbar älgfilé med potatisgratäng alt. klyftpotatis och pepparsås. To die for.
-Vaniljglass med varma hjortron på severades till efterrätt.


Till det dracks det stora mängder alkohol, utom för min del, som hällde i mig två små red-bull och en och en halv liter ramlösa till middagen. Kissade kanske två gånger i halvtimmen en sväng där.

Det blev lite lekar och mingel före tolvslaget. Sedan stod jag och skrek ut tiden kvar till tolvslaget (klart den nyktra ska få ha ansvaret för sånt, annars hade det ju aldrig blivit av) och vi fyrade av raketer och pussades och skrek. Skrattade åt Kalle som är den roligaste jag mött på länge.

Sedan bar det av till Grums, efter massa dans o ännu mer dricka för de som höll på med sånt... Väl i Grums kramades vi med AB, S och alla andra efterlängtade tokar. Mer dans och mer dryck.

Sen åkte jag hemåt, efter ännu lite fler pussar, och kände mig jävligt nöjd med kvällen. Förutom en sak som jag helst vill glömma. Jag somnade på soffan strax efter fem då sängen var omöjlig eftersom R stank alkohol.

Vaknade av att käre far ringde o undrade varför jag sov. Dah, han va nog aldrig ung. Sedan dess har jag inte gjort mycket. R tvättade imorse, det har jag hämtat nu och ska vika ihop. Dessutom ska jag försöka diska lite och börja plocka bort julpynt.

Bildregn:

Värden.

 

Säxy babes.

 

Älskling!

 

Strax efter tolv :)

 

Dancing in the dark

 

Skotten o P't.

 

Kvällens andra värd samt Felix :)

 

Det får räcka. Har 206 bilder från igår, 58 ligger uppe på Facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0