räven.

 

Fick den här av H, då hon fått den två gånger och jag började läsa den i förrgår. Det räckte med att jag läste första kapitlet, sen var jag fast. H ljög inte! Har inte hunnit läsa så mycket då jag var upptagen hela dagen igår och somnade före klockan 23 konstigt nog. Ändå sov jag pinsamt länge igår morse.

 

Dagen bjuder på? Massa städning, för ommålandet är klart. Någon som är sugen på att knäskura min hall? Inte jag iallafall. Ska se ett avsnitt till av Scrubs som roat mig hela morgonen innan jag letar fram något ätbart.

Kommentarer
Postat av: H!

jag ljuger aldrig :D harry in my heart for evva and evva :D

2010-01-20 @ 12:19:35
Postat av: madelene

du lär få dela honom med mig nu :D

2010-01-20 @ 16:05:00
URL: http://sakerjagvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0