SKOTTLAND GLASGOW

Jag kommer alltså den närmsta veckan befinna mig i ett annat land, nämligen Storbritannien! Jag ska till Skottland Glasgow för att hälsa på en utav mina bästa vänner som för tillfället bor och jobbar där.

DET SKA BLI SÅ KUL!

DET SKA BLI SÅ SKÖNT ATT FÅ TRÄFFA HENNE!


Under tiden där kommer jag knappast ha varken lust, tid eller möjlighet att sitta vid någon dator o blogga, så uppdateringen tar en veckas paus. (så ni inte tror jag har dött).

Ska packa klart nu samt umgås med älskling ikväll så här har jag ingen lust att sitta. Ha det bra i Sverige sålänge!


LOVE.


Kommentarer
Postat av: hanna!

eeey kom hem nu vavavava?

2010-01-28 @ 13:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0