stegräknare

Okej, jag erkänner, kunde inte ens se Scream igår. Jag är så otroligt lättskrämd! Får extremt konstiga idéer av skräckfilm. Tror att någon står utanför dörren och ringer så fort mobilen piper. Vi bytte till en komedi på tv1000 istället. Jag är glad att jag bor högst upp, annars hade jag väl aldrig varit lugn om jag vetat att någon kan stå utanför fönstret. Lite omöjligt just nu kanske...

Iallafall, började dagen tidigt. Tänkte till och med slänga i en tvätt men det var fullt fram tills klockan 6 då jag egentligen har tvätt-tid. Blä.

Så jag satte mig vid datorn med en kopp the. Tänkte dessutom börja använda en stegräknare idag! Men frågan är, hur många steg ska man gå för att det ska löna sig? Har hitills gått nästan 400 steg i min lägenhet, samt ner till tvättstugan. Ska väl ha sisådär 20 gånger mer steg va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0