thank God it's friday!

Änligen fredag! Äntligen får jag ha min baby för mig själv. Äntligen. Snart är det dessutom söndag och vi vet ju alla vad det innebär?

SKOTTLAND!

Jajjemän, allt är förberett och klart. Ska bara tvätta undan lite idag så jag kan ta med mig vad jag vill dit. Annars är nog det mesta nerpackat. Ska ta och väga väskan sen. Inte jättekul om man kommer dit och inte får följa med bara för att väskan väger ett gram hit o dit mer.

Jag ska alltså bara ha med mig handbagage. Eftersom jag bor hos en kompis behöver jag inte oroa mig för schampoo o balsam o andra sådana vätskor som inte får följa med i handbagaget. Dessutom är jag en jävel på att packa smart. Om jag vill. Skrivit en lista sörrni. Den följer jag till punkt och pricka.

Nu ska jag försöka få i mig något till frukost, därefter bär det av till sjukhuset. Kanske skulle ta o söka lite jobb också?

G'day!


Kommentarer
Postat av: Sara

vart ska du söka jobb? :)

2010-01-22 @ 10:49:38
URL: http://saramarian.blogg.se/
Postat av: Sara

jag vet, det är sjukt svårt. skickar också till företag som inte annonserar. men hur stor är chansen endå :/ man skulle starta eget företag hah.

2010-01-22 @ 13:22:40
URL: http://saramarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0