worst gift ever.

Lyssnade på p3 (ganska högt vill jag tillägga då jag inte hörde folk som tutade på mig) i bilen förut när jag åkte mog skogarna. Där hade dom en programpunkt där de diskuterade den sämsta presenten man nånsin fått. Folk ringde in eller mailade och en tjej hade fått en tom chokladkartong och en gammal urläst bilsportstidning när hon fyllde 20. Hon gillade inte ens bilsport och presenten var inte ens på skämt. Detta fick hon av sin FAR.

Det fick mig att tänka på min sämsta present någonsin. Det var inte så svårt faktiskt. Jag fick: en gammal nopprig, fake Von Dutch tröja som var för liten och hade en fläck på. Detta var från en person jag trodde var nära. Men man ger inte bort sånt, inte när personen fyller 18 (tror jag? kan ha vart 17).

Jag tvättade tröjan o gav den till min sjuåriga lillasyster. Så var det med det. Vet inte om personen i fråga läser min blogg men even so, det gör mig inget. Hade hellre velat ha ingenting alls än hennes gamla smutsiga tröja.

Har ni nånsin fått ngn kass present som ni bara velat spy på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0