horoskop april.

I april får du möjlighet att förändra dina arbetsuppgifter eller hittar ett nytt, mer spännande jobb. Mycket hänger på dig och hur driven du är i din vilja att förändra ditt liv. Var inte rädd för att söka efter ditt drömjobb i en helt ny sektor, det kan visa sig vara mycket bättre än du tänkt dig att helt byta miljö. Du är en kreativ person och det gör att du mår dåligt om du inte utvecklas. Privat satsar du mycket tid på dina vänner och din familj. Du trivs bäst när du har nära och kära omkring dig.

Vattumannen - ELLE April 2010.

Vet inte hur mycket jag tror på de där horoskopen egentligen. Massor av det kan ju stämma in på precis vem som helst. Till exempel att jag vill ha mina nära och kära omkring mig, det vill jag ju jämt! Men jag tänker tolka det där om arbetsuppgifter som att jag kommer få ett jobb i April, haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0