illness.

Vet inte om jag är på väg att bli sjuk eller om det bara är mitt huvud som bråkar med mig.. Känner mig så håglös och apatisk. Har liksom ingen ork att göra något alls när jag sitter ensam hemma en förmiddag. Usch.

Somnade gott i soffan igårkväll efter vi hade lekt i självaste värmskog. Farligt så att lägga sig o se på tv på kvälllen. Men hur kan det vara så otroligt skönt o bara osmna i soffan till ett kasst program? Vaknade en sväng och bara gick till sängen och somnade direkt, med smink på och oborstade tänder. Fräääsch, men så får man göra ibland.

Vad dagen bjuder på vet jag inte, ska försöka skriva ut lite CV'n och söka nåt jobb. Så kul ska jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0