måndag!

För en gångs skull har helgen känts (?) lång! En fredag i K-D med trevligt sällskap och en lördag i afrikat. Even better.

Måste bara säga: Mustasch var äckligt bra! Självklart hamnade vi längst fram, även fast vi inte blev kvar där länge. Synd att såna psykfall som armbågade mig i nacken, som H bet i armen och som jag sparkade på pungen, finns. Men vi hade kul ändå, hörde bättre med lite avstånd. Ängrar inte en sekund att jag gick därifrån (jo, lite) när R kom tillbaka med svett drypande av honom, haha!

Tappade även min mobil där bland publiken. Trrodde aldrig jag skulle hitta den igen! Men H fann den, evig tacksamhetsskuld till henne! Tyvärr vaknade jag med ett fruktasvärt illamående som inte avtog mot kvällen. Mår faktiskt fortfarande lite illa, men jag orkar inte bry mig, det är så tråkigt! Fick i mig typ åtta popcorn och lite cola igår.

Anyway, fint väder idag, det gör en ju inte rastlös? :D

Pratade även med Ralf på hans väg mot baren där han serverade drinkar! Rob fick en kram o var nöjd. På vägen tillbaka frågade han: "var är mina trekantsflickor?" "HÄR ÄR VI" skrek jag. Han är dock gift..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0