same outfit.

Önskar att jag hade mer träningskläder att variera mellan. Blir ju så tråkigt när jag alltid annars i vanliga fall kan ha på mig vad jag vill utan att ha samma som gårdagen. Blä. Sitter nu och synkar min iPod för ett träningspass. Det är viktigt med bra musik när man tränar. Och en spellista, så man slipper zappa förbi alla sega mjun-låtar.

Apropå samma kläder, har ni tänkt på att de i Big Bang Theory's kläder återkommer? Typ fem avsnitt senare har någon samma t-shirt som innan eller samma tröja eller Penny har samma klänning? Tycker om att det är så och inte som i typ O.C där ingen använder samma plagg två gånger. Det tar ner dem på jorden lite.

Är jag kläd-störd som märker sånt?

Who doesn't love Sheldon Cooper?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0