secrets.

Några små hemlisar.

- Jag älskar rå falukorv.
Vissa finner detta lite äckligt, men jag tycker det är så gott! Det blir ju en helt annan smak när man steker den!

- Jag fick byta nummer för att jag blev "förföljd" i somras.

Han ville inte sluta ringa och jag vägrade svara. Sen började personen i fråga skicka hotfulla sms och mms med läskiga ljudinspelningar.

- Jag skriver låtar.
Hela tiden. Ibland även om nätterna.

- Jag är tror på "spöken".
Spöken och spöken. Rädd och rädd. Jag tror de finns och jag respekterar detta. Andar och själar.

- Jag är övertygad om att min döda kusin ofta hälsar på mig.
Största hemlisen här. Senast i förrgår kände jag hans närvaro. Tro vad ni vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0