vanor.

Det är underligt hur lätt man egentligen skaffar sig vanor, både dåliga och bra. Katt åkte ju hem i tisdags och lämnade mig ensam här om dagarna.

Saken är den att när hon var här så fick jag inte stänga toadörren helt, blir lite svårt att krypa in o kissa på lådan då, så jag la till mig den vanan att alltid se till att jag inte stängde dörren helt när jag gick ut därifrån. Jag gör det än!

Senast igårkväll när jag avbröt mitt läsande för en kisspaus, såg jag till att toadörren var lite öppen när jag gick därifrån.

Det gjorde lite ont (och gör varje gång) när jag insåg att hon hade åkt hem. Att man kan hysa sådan tillgivenhet för ett djur! Elskar min katt :)

"High Five"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0